poniedziałek, 19 sierpnia 2013

#12

dzień dobry ;)
koniec wakacji się zbliża, znów zacznie się szkoła i nauka.
dziś będę tła o tematyce miast oraz emblematy  ;)
przypominam:
(POD KAŻDYM TŁEM ZNAJDZIE SIĘ LINK W KTÓRY WCHODZICIE GDY CHCECIE POBRAĆ JAKIEŚ TŁO)

+
*jeśli bierzesz jakieś tło lub emblemat bardzo bym prosiła o napisanie w komentarzu tego!
*jeśli chcesz żebym zrobiła Ci jakieś tło lub emblemat na zamówienie to napisz w komentarzu!
*jeśli podobają Ci się tła i emblematy to poleć mnie swoim znajomym!


TU MNIE ZNAJDZIECIE:
 


 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK
 KLIK
 





 



 

2 komentarze:

  1. hej ! fajne tła ;) Ale niestety nie znalazłam nic na mojego bloga. a więc prosilabym o zrobienie dla mnie tla na bloga na którym umiesczam moje rysunki ;) Chciałabym żeby nie było takie zwykłe, lecz zeby były ołówki, różnie rozmieszczone ;) a to mój blog : http://kreska7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się zrobić ;)
      podaj mi tylko e-maila na którego będę mogła Ci wysłać zrobione tło ;)

      Usuń